Jag & Tindra

Tänkte bjuda på en liten blid av mig och min lilla chihuahua Tindra. Hon är väldigt mammig i dag, vet inte vad det är med henne men hon vill vara hos mig hela tiden. Kan inte ens gå på toa själv utan att hon står och gnäller utanför dörren och vill komma in (mycket konstigt) hon har aldrig varit sån här förut, men det går väl över snart. Förutom att jag har haft Tindra vid min sida non stop så har jag kollat på idol, tyckte att dom flesta var väldigt bra i dag men dom som stack ut lite mer var allt Erika, Reza, Rabih och Mariette. Tycker väldigt bra om Erik men i kväll tyckte jag att han hade valt helt fel låt, annars är han ju så sjukt bra!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullit kort!

2009-10-04 @ 19:48:53
Postat av: Camilla

Har själv en liten hund och ibland är hon lika dan. Jag tror att små hundar helt enkelt är sånna i bland

ha en bra kväll

2009-10-04 @ 19:50:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0