Lek med 50-kilos rottweiler = inte så kul ibland!


Har vart ute med hundarna nu & lekt som bara den. Nu är dom riktigt trötta och ligger helt utslagna på golvet! Själv ramlade jag när jag busade med min stora rottis, hon väger lika mycket som mig, så att välta omkull mig är rätt lätt nar man kommer i full fart haha. De slutade i alla fall med att jag hade gräs, löv & pinnar i håret grus, lera & dregel över hela mig =) gott! Så nu är det duschen som gäller för mig, sedan en massa plugg. Puss & kram



Tilda & Tindra


Kommentarer
Postat av: hanna

fina vovvar! vi funderade på att köpa en rottweiler men tillslut bliev det en labrador, vi får den om en månad!:)



ställ frågor till mig på min blogg, frågestund!

2009-10-14 @ 14:45:48
URL: http://hannakarin.blogg.se/
Postat av: Maria

Söta dom va =)

2009-10-14 @ 17:36:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0