Min dag

De har inte blivit så mycket pluggande nu i dag. Har inte riktigt hunnit eller ska ja säga orkat =) Har hjälpt min mammi med att fixa ett bord. Hon ska bjuda grannarna på middag i morgon (kul). Har även hjälpt henne att städa lite där hemma! Ja va har ja mer gjort... vart ute med hundarna så dom fått leka av sig lite, ätit lite mat, makaroner och korv blev det, snabbt & enkelt att göra och dessutom väldigt gott! Nu tänkte jag slänga in en maskin tvätt och sedan lägga mig i soffan, idol kommer ju kl:20:00 i kväll spännande och se vilka dom fyra finalisterna är. Min honey kommer nog strax också, han skulle hyra med sig en film och köpa lite gott till i kväll =). Hörs lite senare.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0