Paket till mig =)


Tog en pause från mitt skrivande och gjorde iordning lite mat. Min honey kom förbi för en stund sedan. han hade ett paket till mig =) visar lite senare va de va. Tyvärr så kunde han inte stanna för han skulle iväg till en poker tunering. Han vann nämligen i går på pokern och gick vidare till den stora och sista avgörande tuneringen i dag! Jätte kul för han, han är fruktansvärt duktig, kanske kommer han till mig ikväll kanske inte, beror på när tuneringen är klar. Ne nu är det dax för mer pluggande. Hörs lite senare. Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: hanna

bra det!:) som jag sa innan funderade vi på en rottweiler men kom fram till att man då kanske har lite större press på sig att lyckas utmärkt med en sådan hund eller vad man ska säga. fast en uppfostrad sån hund är ju underbra dessutom en grymt fin hund:P

2009-10-14 @ 18:32:11
URL: http://hannakarin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0