Plugg, plugg, plugg...

Nu har jag skivt klart två arbeten men jag måste mins skriva två till i dag. När man läser på distans som jag gör så får man väldigt mycket arbeten som ska göras och lämnas in. Jag har sju veckor på mig att lämna in 10 arbeten, arbeterna är inte små heller. Eftersom att jag precis blev klar med min sista praktik på sjukhus så kom jag efter med fyra veckor och har nu alltså tre veckor på mig att få in alla arbeten. Så just nu känner jag en väldigt stor press. Men jag ska allt fixa detta, allt går om man bara vill.....eller?



Det är ett fruktansvärt tråkigt väder ute i dag, det regnar och blåser som bara den. Tindra vill inte gå ut för att hon gillar inte när det blåser, hon blåser typ bort haha (stackarn) och Tilda vill inte gå ut för att hon hatar regn. Så jag har fått gå i omgångar här hemma. När det inte blåser som värst tar ja ut Tindra och när det är uppehåll från regnet så tar jag ut Tilda hehe.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0