TIGI Bed Head Shampoo & Balsam

169kr179kr


Många som vill ha volym bränner allt krut på volymgivande
stylingprodukter och missar det viktiga faktum att en volymfyld
frisyr grundas med hår som tvättas med volymgivande schampo
och conditioner. Nya i Superstar-serien är därför Sulfate-free shampoo
och conditioner for thick massive hair.

 

Användning: Shampoo
Blöt håret ordentligt, arbeta upp lödder och skölj.
Efteråt används Superstar Conditioner.


Användning: Balsam
Efter att håret tvättats med Superstar Shampoo arbetas balsamet in
i blött hår. Låt verka i 1 till 3 minuter och skölj.

Detta shampoo & balsam använder jag mig utav när jag inte har löshår insatt.



En liten produkt som doftar blåbär och som jag fullkomligt älskar!!!


199kr

Small Talk

En 3-i-1 stylingprodukt som gör håret fylligare och ger glans.
Ger liv och energi tillbaka till håret.
Kan även användas som en finish produkt för att ge definition,
separation och stadga.

Egenskaper:
Utseende: Fyllighet glans och lätt volym.
Hårtyper: Alla hårtyper, längder och textur.
Hold: Lätt till medium.
Doft: Blåbär.
Detaljer: Ger volym, struktur och stadga.
Ger fukt och kontrollerar trassel.

 

Användning:
Gnugga en liten mängd i handflatan och fördela jämnt i håret.
Small Talk kan användas i både fuktigt och torrt hår.
Extra effektfullt när fön används.


Produkterna finner ni hos Lyko.se


Kommentarer
Postat av: angelica

va billiga dom va. har för mig att dom kostar mer eller?

2009-10-07 @ 13:19:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0