Va jag tyckte om idol i kväll


Nu är det paus i idol. Och jag måste säga att Reza och Rabih var mina favoriter i kväll enlig mig. Erika tyckte jag också om i kväll för i kväll var hon mer kaxig än va hon brukar va och hon sjöng fantastiskt. Reza fick verkligen med sig hela publiken och även tittarna, hon va så sjukt bra. Rabih sjöng en av mina favorit låtar av Michael Jackson i kväll: You are not alone! Jag tyckte att han verkligen förmedlade känslor i kväll och han fick faktiskt mig att rysa vissa stunder! Erik var också bra i kväll han gjorde thriller rätt bra. Den som var sämst i kväll tyckte jag var Niklas. Han har liksom inte riktigt rösten. Jag tycker att det borde bli Niklas som ska få lämna idol i kväll.

Va tyckte ni om kvällens idol?


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Mina fyra favoriter ikväll är Reza, Rabih, Erika och Eddie. Tycker att Niklas ska åka, har aldrig gillat honom.

2009-10-16 @ 22:16:35
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0