Godmorgon

Nu är detta tredje gången jag fått skriva om detta inlägget. Blir så jäkla trött på mitt internet som aldrig vill funka ordentligt. Jag kopplas ner hela tiden. Kom innanför dörren för ca 20 minuter sedan, va ute och promenera med mina hundar. Men det blev en ganska kort morgon promenad i dag bara för att i morse då jag vakna så hade min huvudvärk kommit tillbaka :( tog en tablett precis när jag vaknade men den verkar ju inte ha funkat för jag har fortfarande lika ont.

Funderar på om jag ska ta en Alvedon brustablett i stället, dom funkar nog bättre på mig. Sen ska jag faktiskt gå och lägga mig och försöka sova och hoppas på att jag sedan ska vakna utan någon värk.


Kommentarer
Postat av: Malin

Svar:

Tack :)

Okej, ne då kanske det har ändrats.. Jag har försökt läst lite och hittat skolor på internet men den enda jag hittar är i Skara, men jag vill så gärna bli djursjukskötare.. Jag vill inte bli något annat.

Okej,hehe ja det är ju svårt för jag vill ju heller inte lämna min pojkvän. och han har ju sitt jobb och sitt lag här och allt så han kan ju inte följa med så att säga..



Okej, nu vet jag inte om vi ska ha en chihuahua. Det är bara en ras jag tänkt på och jag gärna skulle vilja ha för dom är så söta :) Men jag eller jag och pojkvännen min har tänkt på andra hundraser mer, men vi behöver få lite mer info om hur dom är som hundar och vilka som är bra att ha som en första hund. Vilken som skulle passa oss så att säga :)

Får nog ta och låna lite böcker på bibloteket nere i centrum tror jag :P hehe

Men jag har vart mer inne på att skaffa en mindre hund då jag har tänkt att det kanske är lättare att ha med sig om man kan på jobb och på andra saker. Dom är inte lika stora och ivägen som större hundar liksom..

Jo jag vet att jag nog ska vänta lite med att skaffa hund, men är så hundtokig och vill inget annat än att vara med hundar dagarna långa :P Men jag kommer inte förhasta mig och köpa en hund utan att tänka och planera i förväg :)



kram

2010-04-02 @ 13:15:07
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: bikinin finns att köpa på :http://www.eliteladies.se/

2010-04-02 @ 14:09:25
URL: http://sweetsugarcandybloggen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0