Jäkla internet :(

Nu har jag äntligen fått igång mitt internet. Jag fattar inte varför jag inte kan koppla upp mig ibland och när jag väl kopplat upp mig så kopplas jag ner hela tiden. Jaja jag hoppas att det ska funka nu för ett tag i alla fall^^

Just nu sitter jag och tittar på The Legend Of The Seeker på tv6. Har följt den serien lite lätt sådär och den är faktiskt helt ok. Jag kan inte säga att det är en jätte bra serie då jag inte följt den helt men jag gillar när det finns magi, trollkarlar och andra övernaturliga ting i en serie^^

I dag vet jag inte riktigt vad som händer
. Jag har faktiskt inte planerat att göra något speciellt nu i påsk. Min älskling kanske kommer hit sen eller så åker kanske jag till honom, jag får se. Min huvudvärk lyckades jag sova borta förut men jag känner mig fortfarande inte riktigt ok.


Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE - önskar glad påsk!

hatar när internet inte funkar!!

2010-04-02 @ 18:19:40
URL: http://FOTOGRABBEN.SE



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0