Nageldekorationer - Yeeey^^

Åhh va glad jag blev när jag hittade alla dessa. Jag har länge letat efter billiga Rhinstones Palletset men aldrig har jag hittat dom såhär billiga :) Kostar endast 69 kr st. Tror det får bli en beställning på några stycken här framöver faktiskt^^

Med Konad Rhinestones kan du dekorera dina mönster och skapa en 3-d känsla på dina naglar. Det finns inga hinder när det kommer till att göra din egen design unik. Du fäster stenarna på nageln med ett vanligt transparent lack.

Konad Rhinstones Palletset hittar ni
HÄR



Httade också några 3D stickers för ynka 39 kr st :)


Konad 3D Clay Stickers är små söta dekorationer för dina naglar. De föreställer allt från små fruktbitar till blommor. Perfekt för att pimpa din nagel lite extra. Dekorationerna fästs på nageln med hjälp av lim på baksidan.

Konad 3D Clay Stickers hittar ni HÄR



Kommentarer
Postat av: NaglarOfc

Hej! Vi driver en hemsida/e-handel där vi säljer massor av nagellack, nagelfilar, nagelpynt m.m. och även rhinestones för endast 39 och 49 kronor och 3D stickers för endast 25 kronor! Så kika gärna in på vår hemsida www.naglarofc.se och lämna gärna en betsällning efter dig! ;) Vi skulle bli superglada om du även kunde skriva ett gott ord om oss! :)



Kramr från Lovisa och Nanna/NaglarOfc

2010-04-09 @ 22:11:27
URL: http://naglarofc.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0