Provet gick.....

Nu är jag hemma. Och provet gick rätt bra tror jag. Jag svara på alla frågor utom en men jag hoppas inte att den lilla frågan ska ställa till det allt för mycket för mig^^ Det känns i alla fall som att jag kommer få godkänt och det är ju huvudsaken men får jag högre betyg så är ju det bara ett plus :) Jag skrev väldigt utförligt på alla frågor och jag skrev mer än vad jag egentligen hade behövt så jag kan ju alltid hoppas på ett VG :) Men som sagt jag är lite rädd för den frågan som jag inte svarade på, den kanske drar ner mitt betyg? Men men godkänd måste jag bli annars blir jag nog väldigt arg och ledsen^^

Nu ska jag få i mig lite mat i magen
för min mage skriker just nu efter mat.
Det får nog bli korv med bröd, snabbt, lätt och gott :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0