Besök av kusinen

Vid 18:00 tiden så kom min kusin och hälsade på mig. Vi har suttit och pratat och druckigt te tillsammans. Jätte mysigt har vi haft det. Nu har hon åkt och om en liten stund så kommer min älskling hit. Han skulle köpa med sig korv sa han då han va så sugen på det, så det blir att ställa sig vid spisen och steka lite sen. Har inte direkt ätit någon middag idag, åt ju bara tre kycklingklubbor förut och lite mera mat i magen känner jag att jag behöver så korv med bröd låter toppen :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen!

Att äta sent är det bästa! Mums!!



Jag ska börja läsa en kurs i diabetes nu, så om ett år är jag diabetes sköterska! Wiiii! Vill du komma till mig då?



Allt bra annars?

KRAM

2010-08-20 @ 22:14:01
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Hermansophie

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2012-04-12 @ 13:27:34
URL: http://hermansophie.blog366.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0