Hemma efter en mycket trevlig & mysig kväll

Nu är jag hemma efter en jätte mysig kväll tillsammans med min älskling och hans familj. Glömde min kamera hemma, jag hade till och med lagt fram kameran så att jag inte skulle glömma den men så gjorde jag det ändå :( Så tyvärr har jag inga bilder att visa.

Vi satt i alla fall ute
på min älsklings mammas altan och grillade entrecote. Till kötet blev det potatis, sallad och en supergod egengjord kantarellsås. Min älskling mamma hade till och med plockat kantarellerna själv. Efter maten så blev det efterrätt som bestod av olika melon sorter och även lite blåbär till det, super gott. Sen gick vi in för det blev lite kallt ute. Väl inne så spelade vi kort i ca 2 tim. Det har verkligen varit en super trevlig och mysig kväll ikväll och vi sa att vi snart skulle göra om det igen :) Nu ska jag kila ut med Tindra sen ska jag nog titta på en film i sängen.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0