Dom kommer nog inte

Jag tror faktiskt inte att rörläggarn kommer idag, varför JO för att jag upptäckte precis att dom inte har stängt av värmen i mitt element och det måste vara kallt för att dom ska kunna kapa av röret (man vill ju inte ha kokande vatten över sig) så antagligen har dom ju glömt av att dom ska komma till mig idag, dåligt... Aja. Det är bara för mig att gå och lägga mig nu då.

Fick också precis ett telefonsamtal från jobbet
och jag ska jobba natten inatt igen + kvällen i morgon. Så när jag kommer hem i morgon blir det att lägga sig eller ja just det ja, i morgon kommer dom och ska fixa min fläkt i köket hehe^^ aja men jag får lägga mig efter det och sen klockan 15:00 ska jag befinna mig på jobbet igen.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0