En helt underbar kväll

Jag har haft en helt underbar dag/kväll hemma hos min mamma, det kunde inte blivigt bättre :) Först blev det tacos sen slappade vi lite framför teven och efter det bastade vi och till sist blev det ostbricka. Men nu är klockan mycket och det är dax för mig att hoppa isäng.

Här är min mammas bastu
, bilden är lite mörk men dom har även en badtunna som ni kan se
skymta lite till vänster av bilden. Det va helt underbart att basta ikväll :)



Och här nedan har vi ostbrickan som vi åt
. Min mamma och hennes man drack vin,
själv drack jag lite cider :)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Ser mysigt ut, verkligen! :)

Du sov säkert gott inatt va?

oh god, tack o lov att man inte va inne i stan igår med tanke på självmordsbombaren! tack o lov att ingen annan blev skadad än idioten som bomba sej själv iaf!

Mitt på Drottninggatan mitt i julruschen liksom! Egoistiskt att göra det så öppet bland andra människor!

2010-12-12 @ 08:32:07
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0