God Jul Önsakar Jouline & Tindra

Idag är det julafton och det känns lite konstigt att det är julafton idag faktiskt, i alla fall för mig. Men det kan nog bero på att jag jobbar idag och även i morgon + några dagar till. Förra året va jag ledig under jul och nyår och jag kommer ihåg att jag hade en helt annan julkänsla förra året. I år, idag rättre sagt så fattar jag knappt att det är julafton. Men jag kommer nog känna den härliga julkänslan senare idag när jag kommer hem till min mamma för där är hela familjen samlad och vi ska äta god julmat, öppna paket och bara umgås :) Hoppas ni alla får en underbar julafton!

Såhär ser Tindra ut i år :) samma dress som förra året.



Kommentarer
Postat av: Anonym

* En Riktig God Jul *



Önskar jag dej Jouline!

Nu ska jag iväg och jobba till 16.15.

Vi kanske hörs senare ikväll sen, om jag

inte somnat ;)

2010-12-24 @ 08:27:04
Postat av: Anonym

köpte också den dräkten till min hund :D

2010-12-25 @ 18:56:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0