Hemma - jag vann

Kom precis hem från jobbet. Har haft en jätte bra och mysig kväll förutom att min nacka har gjort jävligt ont. Va ju som sagt på julfest ikväll tillsammans med brukarna som jag jobbar hos och dom övriga assistenterna + en massa andra folk. Det bjöds på jätte god mat och det va live musik hela kvällen. Vi gjorde också några "lekar", och så hade alla som va där fått varsin lott i början av kvällen och i slutet av kvällen så drogs 5 lott nummer och självklart tror man inte att man ska vinna (för vi va ca 100 personer) men va tror ni dom ropar upp... jo MITT NR :) jag fatta inte först att jag hade vunnit så hör jag dom säga i mikrofonen - Nähä ingen som har nr: 72, aja då drar vi väl en ny lott. NEEJ skrek ja, jag har nummer 72^^ och så fick jag gå upp på scenen och hämta ett paket och i det paketet låg denna julskiva här nedan med alla julklassiker :)



Kommentarer
Postat av: jennie

GRATTIS! Vad härligt! Jag vinner typ aldrig nåt! :P

2010-12-07 @ 06:30:32
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0