Mobilbloggar. Jag får inte igång mitt inte...

img_7073 (MMS)

Mobilbloggar. Jag får inte igång mitt internet, helt sjukt är det. Jag fattar inte va det är för fel. Men men, det har i alla fall varit en bra kväll på jobbet. Tittade också på idol finalen ikväll och JAY VANN! Yeeeey :) just nu sitter jag och min älskling i soffan hos mig och äter bullar/lussebullar och snöbollar :) gott, gott! Vi ska strax lägga oss så med detta inlägget säger jag Godnatt. I morgon blir en mysig dag för då ska jag hem till min mamma och mysa :)



Kommentarer
Postat av: Jennie

God Morgon (fast du sover säkert)

Hoppas du får en bra dag hos din mamma idag!

Bor ni nära varandra?

Själv äter jag frukost nu i lugn och ro. Planerna för idag är att träna och handla hehe. Imorn blir det troligtvis åka skidor (längd) på eftermiddagen. Inte åkt på 4 år minst! Gissa vem som kommer ha träningsvärk på måndag!

Kram kram!

2010-12-11 @ 08:34:32
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0