Mobilbloggar. Jag orkade inte blogga något...

img_3004 (MMS)

Mobilbloggar. Jag orkade inte blogga något i går kväll när jag kom hem från jobbet, jag va så himla trött. Sen satte jag och min älskling upp teven och kopplade in mitt Wii så det tog lite tid också. Idag vaknade jag upp och mådde skit, med andra ord sjuk :( fy asså va jobbigt. Orkar inte sätta på datorn så därför mobilbloggar jag. Kortet ovan tog jag nyss, det är Tindra som ligger på min älsklings mage/arm he, he. Nu ska jag krypa ner till dom i soffan och titta på tv.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej!!

Har du vilat upp dej nu efter gårdagens jobb?

SLutatde kl 21.15 igår och upp tidigt imorse. Idag jobbade jag bara på jobb nr1, dvs 4 timmar, så nu är jag hemma och laddar batterierna inför skräckdagen imorgon med jobb från kl 06.00 - 21.15!!!



har sett jättemånga som skaffat hund nu till jul, här där jag bor! Vet inte om jag ska tycka det är underbart eller förföräligt..tror nämligen att många småbarnsfamiljer ger en hundvalp i julklapp till sina barn (och familj) men inte inser hur mkt jobb det ligger bakom ...inte ett år framöver utan liksom 15 år! För det är ju inte så skjyst mot hunden. Men förhoppningsvis har de tänkt igenom det noga. Då blir det ju en härlig familjemedlem :)



Jobbar du ikväll också?

kram

2010-12-29 @ 14:45:57
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0