Neeeeej min nacke :(

Idag vaknade jag väldigt tidigt och det berodde inte på att jag ville gå upp tidigt utan för att jag hade ont i nacken. Jag vaknade alltså med nackspärr i morse och faaan så ont det gör. Jag kan faktiskt här och nu tala om att jag ofta har nackspärr, vet inte varför jag får det så ofta men det började redan som liten på mig. Jag var 4-5 år första gången jag hade nackspärr och sedan dess brukar jag få det ca 1-2 gånger om året. Men nu på den senaste tiden så har jag inte haft nackspärr på ca 3 år.


Jag kan inte vri mitt huvud åt höger
eller ens titta ner med huvudet men åt vänster går lite bättre, asså fan va jobbigt och så ska jag jobba idag också och jag vill verkligen inte ringa och sjukanmäla mig för idag jobbar jag som personlig assistent och vi ska nämligen på en julfest med alla i personalen och jag har verkligen sett fram emot detta. Så nä jag ska banne mig gå och jobba idag, hur sne jag än är i nacken HAHA^^ Börjar jobba klockan 15:00 och slutar 22:00 ikväll. Men nu ska jag börja gör iordning mig sen måste jag ner till stan för att göra några ärenden innan jag börjar jobba, hade helst velat skippa det men jag måste. Hoppas ni alla får en fin måndag så hörs vi när jag kommer hem ikväll.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Är det sant??!

Jag vaknade ju upp med nackspärr IGÅR!! Haha, va lustigt...inte så kul, såklart, men lite kul att jag ahde det igår och du idag. eller jaa...min sitter ju fortf. i idag me, men lite bättre är det idag iaf. Hoppas din går över snart! Men visst är det skitjobbigt?!

Nej, jag har eg inte plats heller i min stora tvåa hehe...eller jo, kanske, men inte i vardagsrummet där jag skulle vilja ha den i så fall...vill liksom inte ha den i köket/hallen!!

Hoppas nu att det går bra att jobba trots nackspärren!

Kramar!*

2010-12-06 @ 12:52:01
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Sabine

ååh vad jobbigt :((

2010-12-06 @ 12:52:43
URL: http://enibas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0