Från magont till ont i lungan :(

Nu har jag precis kommit upp från badet och det var himla skönt att ligga där och slappna av en stund. Nu sitter jag invirad i min morgonrock i soffan och väntar på att American idol ska börja.

Mitt magont har gått över men istället så har jag fått ont i min vänstra lunga igen :( hade ju för ett tag sedan lungsäcksinflammation i vänster lunga men nu verkar det som om det är påväg tillbaka. Det gör väldigt ont när jag andas nu och jag kan inte böja mig ner för då gör det sååå jäkla ont. Märkte det då jag tappa min tofs på golvet förut, böjde mig ner för att plocka upp den och trodde jag skulle dö typ haha, ne men jäklar va ont de gjorde och nu värker det och typ dunkar hela tiden :( Har tagit en tablett så förhoppningsvis så börjar den hjälpa snart och förhoppningsvis så sover jag gott i natt.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0