Fredag

I natt så har jag inte sovit så bra, vet inte vad det är men jag typ vaknar varannan timme. Jag tror att jag är lite stressad faktiskt och känner lite oro inför mina prov som jag ska göra. Jag har en deadline som jag börjar närma mig och jag känner att jag kanske inte hinner. Usch det är fruktansvär jobbigt att känna såhär, jag tänker verkligen på det hela tiden.

Har precis tittat på förlossningskliniken som jag tycker är så intressant och nu kommer Jon, Kate och åtta barn och efter det kommer underbara Ghost whisperer, älskar den serien. Efter att jag tittat på detta så måste jag sätta mig och plugga, och fast än att jag inte har motivationen till det så bara måste jag försöka.

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: ee

gud så fin blogg !

2010-02-19 @ 16:38:53
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0