Godmorgon

Jag är så sjukt trött i dag hehe, i går kväll när jag skrev sista inlägget så tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig men så blev inte fallet. Pappa ropade på mig och säger att ett av mina älsklings program kommer nu på tv4 Fakta, nämligen Trauma: Livet på akuten. Så jag och pappa blev sittandes där ett bra tag haha, klockan va nästan halv fyra när vi gick och la oss^^

I morse när jag vakna klockan nio så upptäckte jag att det va lite blod i sängen, jag började genast kolla min kropp i fall jag blödde någon stans men det gjorde jag ej. Utan det visade sig att det var Tindra, hon har börjat löpa så när vi kommer hem sen så blir det på med tikskyddet för jag vill då inte ha blod på mina vita täcken i sängen. Jag brukar vara väldigt duktig på att se när Tindra ska börja löpa men denna gången skötte hon det allt snyggt^^

Tindra för en liten stund sedan



Sitter i köket just nu och äter hemmagjord tomatsoppa
och ost smörgås till frukost.



Ska gå och väcka min pappa strax..han sover än^^ vi ska åka om en liten stund
så vi hörs sen när jag kommer hem.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0