Godmorgon

Hade ställt klockan på nio i morse men självklart så kom inte lilla jag upp när klockan ringde. Har inte ens hört att klockan har ringt hehe. Vakna i alla fall nu vid tio och känner mig lite stressad faktiskt. Ska slänga mig i duschen nej först ska jag äta frukost, ja dör av hunger^^ sen ska jag kila ut med hundarna och sen ska jag slänga mig i duschen. Efter duschen så ska jag göra iordning mig mig lite smått också. Ska ringa min pappa klockan tolv och höra med honom om jag ska åka in till honom i dag efter att jag jobbet eller inte.

Ne nu är klockan snart halv och jag måste äta något nu. Åh hatar att känna mig stressad. Vet inte hur mycket jag kommer kunna skriva i bloggen i dag men det återstår att se. Tror inte att jag hinner slänga in ett inlägg innan jag sticker, måste åka strax efter tolv men vi hörs senare :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0