Just nu

Jag är verkligen seg i dag och orkar inte göra nått. Tittar just nu på förkväll på tv4 och jag lär ju titta på teven resten av kvällen också. Hade ju egentligen behövt pluggat till ett prov men jag orkar inte det heller, motivationen är verkligen helt borta och då är det ingen ide att ens försöka.

Mamma va här igen för en stund sedan, vi har suttit och tittat lite på lägenheter. Jag vill som sagt köpa mig en lägenhet men just nu så har jag inte råd med det men jag hoppas att jag har det snart, men det lär nog ta ett tag tills jag får ihop alla pengarna.

Hittade en jätte fin lägenhet som jag verkligen skulle vilja ha
och jag ångrar faktiskt lite nu att jag gick in och tittade på lägenheter för nu vill jag ju så gärna ha just den jag hitta^^ åhh va jobbigt det kändes att stänga ner sidan och känna att den lägenheten kommer inte att bli min :( den va verkligen sååå fiiin, nyrenoverad och fruktansvärt mysig. Det kommer ta flera veckor innan jag kommer sluta tänka på denna lägenheten nu haha.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0