Just nu

Nu har min mammi kommit hit och hon ska förhöra mig nu lite innan provet. Jag har laddat upp med lite C-vitaminer nu innan jag ska göra provet också^^ det är viktigt att man har ätit bra och fått i sig bra med vitaminer innan man ska göra prov för man presterar då bättre.



Det har slutat snöa också vilket är väldigt skönt. Men det är väldigt mycket snö på vägarna så jag får nog åka till skolan lite tidigare så jag är där i god tid. Provet är klockan 17:00. Åhh guuud jag är verkligen nervös nu^^ men jag ska allt klara detta provet :) Önska mig lycka till!!

Hörs när jag kommer hem och då ska ni få
höra hur det gick.


Kommentarer
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

Hej! superfin blogg du har :) Allt väl med dig?

2010-02-25 @ 15:35:00
URL: http://minibellini.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0