Mys med vovvarna

Pratade precis med min honey och han kunde tyvärr inte komma till mig i kväll, det va så halt i backen upp från honom att han inte kom upp med sin bil igen :( men men jag får helt enkelt mysa med mina vovvar i kväll vilket jag inte har något emot :)

Det kommer ju två filmer i kväll klockan 21:30 men frågan är vilken man ska se? Komedi filmen Crocodile Dundee 2 på tv4 eller Thrillern Sleepers på tv6. Åh jag vill ju egentligen se bårda men det går ju inte^^ Det lutar åt Sleepers för den verkar väldigt spännande.

Min kamera har fått ben eller nått för jag hittar den inte någon stans
så jag lägger upp en gammal bild på mina två underbaringar :)



Kommentarer
Postat av: CLIP

Vilken söt bild:)

2010-02-28 @ 00:27:30
URL: http://clip.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0