Nu får det vara nog

Nä nu orkar jag inte plugga mer idag. Nu ska jag göra mig lite te och sedan ska jag invänta American Idol som kommer klockan 22:40 på tv4. Efter det ska jag krypa ner i sängen och kanske titta på en film. I morgon så ska jag stiga upp tidigt. Behöver ringa några viktiga samtal igen och sen har mamma lovat mig att hon ska komma hit i morgon bitti och förhöra mig lite på provet som jag ska ha på torsdag.

Sen ska jag även in till skolan i morgon och söka min sista kurs för min utbildning, plus göra några ärenden i stan. Och tillslut så ska jag åka till jobbet och jobba. Så i morgon blir en fullspäckad dag för mig eller i alla fall fram tills klockan 17:00, tror att jag är hemma någon gång vi halv sex i morgon kväll.

Så detta blir mitt sista inlägg för i kväll.
Hörs i morgon.
Godnatt!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0