Blir galen snart..

Har suttit i flera timmar nu med PS CS4 och jag blir galen snart haha, känns typ som om jag ger upp snart och det har bara gått några timmar sen jag fick det^^ Jag hoppas verkligen att någon jag känner kan PS CS4 och kan hjälpa mig för det känns som om jag inte kommer någon vart själv. Det är ett otroligt svårt program speciellt om man är nybörjare.

Nu är klockan mycket och jag ska strax krypa ner i snängen och försöka sova. Ska jobba i morgon fast det är inte för än vid halv två typ men så som jag vänt på dygnet så lär ju jag va skit trött.

Bjuder på en bild på lilla Tindra :) den är gjord i photoshop alldeles nyss, kan inte låta bli att skratta åt bilden då jag suttit så många timmar med denna bilden och allt jag åstadkommit är det här haha. Vet inte ens vad jag gjorde för att den skulle bli såhär *skratt*



Den blev ju inte ens fin haha..


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumman!

Idag fick jag ett härligt paket på posten! Och det doftar ljuvligt!!



Kram på dig!

2010-01-06 @ 01:57:33
URL: http://linaishav.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0