Hemma

Nu är jag hemma eller ja jag har varit hemma i ca en halvtimme. Sitter just nu i soffan och äter två nybakta frallor med korv på och dricker en kopp svartvinbärs te. Jag har inte så stor lust att skriva just nu för att det enda jag tänker på är Tilda, hon ligger nog på uppvaket nu skulle jag tro. Jag hoppas verkligen att allt gått bra, men det borde det gjort för annars så hade dom ju ringt. Ska hämta henne vid fem tiden och jag längtar sååå mycket tills hon är hemma igen.

Hörs senare


Kommentarer
Postat av: HannaMichaela

ja den är jättefin! haha det är ganska modernt ja, men jag gillar det! lite kul att vissa dörrar kan man inte öppna som vanligt med ett handtag liksom utan det är sånna knappar som sitter på väggen som öppnar dem! haha men man vänjer sig antar ja ;) men vad gick du för linje? kram

2010-01-22 @ 18:38:59
URL: http://hannamichaela.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0