Lördag

Åh herre gud... Jag har inte sovit bra i natt asså. Jag trodde verkligen att jag skulle få sova gott eftersom att jag mådde rätt så bra i går, men nej då.. jag har knappt sovit någonting i natt :( Men jag tror att det är för att när jag lägger mig ner så trycks lungan ihop lite, vilket gör att det gör ont och att jag får svårare för att andas. Jag måste nog pallra upp med en massa kuddar i natt så jag typ halv sitter upp och sover, jag tror det kan funka faktiskt. Usch det är verkligen skit jobbigt att ha lungsäcksinflammation.

Jag har inte gjort så mycket i dag förutom att jag har vilat till och från hela förmiddagen. Min mammi kom hit en stund i dag igen :) vi satt och pratade lite i köket men nu har hon åkt, hon skulle till jobbet. Själv så tänkte jag att jag skulle sätta på en film nu. Jag tänkte se Princess Protection Program som jag ladda hem i natt. Har ingen aning om den är bra eller inte men den verkar ju va en sådan där typiskt tjejfilm^^ Vilket jag inte har något emot.

Här är trailen



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0