Måndag

I dag har jag sovit länge. La mig vid nio i går kväll för jag va så trött och vakna vid tio i dag, fast jag har ju vaknat lite till och från i natt som vanligt då jag fortfarande har ont i lungan men jag kan nu sova på höger sida och på mage framförallt som jag älskar så mycket :) jag behöver alltså inte halvsitta upp och sova längre^^

Har sutit och pratat lite med min bror nu på morgonen också och han har fixat så att Dell eller va man ska säga kommer och byter ut skärmen och modekortet på min nya dator. För det var antagligen nått i modekotet som inte stämde och som gjorde att skärmen la av osv. Så jag får antagligen tillbaka datorn på onsdag :)

Nu ska jag ut med hundarna.
Hörs lie enare.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0