Måndag

I natt sov jag inte bra heller, ja har varit vaken till och från hela tiden så jag är väldigt trött i dag. Men jag håller just nu på att städa här hemma, det går inte så fort då jag har väldigt svårt för att böja mig ner och plocka upp eller flytta på det som ligger på golvet. När jag böjer mig ner så blir det som ett tryck för lungan kan man säga och det hugger till och gör jätte ont men det går självklart och böja sig om jag bara tar det lugnt och försiktigt. Men det gör faktiskt nästan lika ont för det.. :(

Jag ska slänga in en maskin tvätt hade jag tänkt också, behöver tvätta lite sängkläder. Men det får bli senare, nu tänkte jag ta en pause från städandet och göra någonting att äta. Funderar på att göra korv med bröd.

Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tråkigt att höra att du är sjuk, krya på dig o kram på dig

2010-01-18 @ 16:16:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0