Mys Snuttan

Har fått i mig lite makaroner och köttbullar nu, så nu ska jag väl orka plugga ett tag till^^ Tindra ligger just nu i hörnet på ena soffan och myser bland filtar.




Det ser så hima gott ut :) Min stora vovve Tilda är hemma hos mammi, då jag ville att Tindra skulle få lite lugn och ro här hemma i dag efter att hon mått så dåligt.

Jag tycker att Blogg.se är väldigt segt i dag, det tar hur lång tid som helst att ladda upp bilder
och publicera inlägget osv. Hoppas det blir bättre snart.

Nu ska jag återvända till mitt pluggande så vi hörs lite senare


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Förlåt för sent svar har varit i Thailand så har inte kunnat svara. :)

Hoppas du har haft det bra? :D

2010-01-11 @ 19:55:01
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0