Nej vad är det som händer...?

Jag har sovit helt underbart i natt men inte lika så underbart i morse. Vakna av att Tindra står på mitt bröst och spyr. Jag gick och hämtade papper osv, sedan när jag väl håller på att ta av påslakanet så spyr hon på lakanet. Jag fick slängt lakanet och påslakanet i maskinen, när jag kommer tillbaka så hör jag att hon sitter under soffan i vardagsrummet och spyr, stackarn. Jag fick flyttat på soffan och ska precis toka upp det då hon spyr på mattan i hallen, jag kände verkligen då att - nej detta är inte sant, vad är det som händer med henne, för hon har aldrig spytt såhär förut. Jag har suttit med henne i mitt knä ett bra tag nu och hon verkar må mycket bättre. hon vill då inte ligga i mitt knä längre utan hon vill leka och busa, hon hämtar just nu sin leksak och vill att jag ska ha dragkamp med henne^^ så det är ju ett gott täcken på att allt är på sin god väg.

Jag ska strax gå ut med vovvarna och sen när jag kommer in så ska jag sätta mig och plugga. Har två arbeten som måste bli klara i dag. Min lärare ringde i morse och hon vill ha dom, hehe jag hade faktiskt glömt av dom arbeterna^^ men men dom ska göras i dag.

Hörs senare!!


Kommentarer
Postat av: Jojo

Jag hittade vilken länk jag tänkte på.....

www.moderskeppet.se/grunderna/play/intro



När du ska jobba med att hela bilden är svart vit, men bara nån detalj i bilden i färg, så ska du jobba mkt med lager och här är en direktlänk till hur du skapar lager kopior. Detta kommer du få mkt användning för och här ser du i videoklipp och allt... mkt bra länk :)



http://www.moderskeppet.se/grunderna/play/lager/arbeta-med-en-kopia



Trixa lite där så med att tex ta bort rynkor på nån eller så... Ska slipa lite möbler, men återkommer med hur du gör för att få en detalj i färg på en svartvit bild :)

2010-01-11 @ 14:16:08
URL: http://druttizen.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0