Nu blir det film

Nu är Let´s Dance slut och jag tyckte att Stefan och Malin som dansade i kväll var helt klart bäst och dom var verkligen värd sina tior som dom fick. Men va chockad jag blev att Agneta åkte ut i kväll då jag trodde verkligen att Elin skulle åka ut, men men så blev det inte. Elin va väldigt duktig i kväll måste jag säga så vem vet kanske hjälpte det henne att bli kvar i tävlingen? Jag och älskling har ätit pizza i kväll och det var super gott, va jätte längesedan som jag åt pizza. Vi har också ätit lite godis och chips och mer godis lär det ju bli för nu ska det ses på film :)



Vi ska titta på en film som heter Year One en komedi film så jag hoppas jag får skratta lite men det tror jag nog att jag får för av det jag sett på trailen så verkar den ganska så rolig.

Här är trailen

 


Tittade också på Solsidan som hade premiär i dag och den serien ska jag allt försöka följa för den va/verkar himla rolig. Efter filmen så blir det sängen, börjar redan känna mig lite trött faktiskt.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser gott ut med pizza!

2010-01-30 @ 12:15:42
Postat av: PH

Kul att älsklingen är hemma

2010-01-30 @ 12:26:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0