Nu - Ghost Whisperer

Kom precis upp från badet och gud så gott det va att ligga där ett tag. Jag har skrubbat hela kroppen från topp till tå med mina Healing SPA produkter och jag känner mig som en helt ny människa^^ Har placerat min rumpa i soffan med laptoppen i knät och tänkte titta på ghost whisperer nu, gillar den serien otroligt mycket.



Min älskling ringde mig nu också och sa att han hade landat i Sthlm och att allt gått bra
:) så nu är han påväg från Sthlm i bil och han är hemma någon gång i kväll men jag tror inte att vi kommer träffas i kväll för han är nog alldeles för trött för det så det får bli i morgon i stället.


Kommentarer
Postat av: Viktorlinn

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2012-07-26 @ 14:08:08
URL: http://viktorlinn.blogspoo.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0