Operations dagen är nu här

Godmorgon, kanske inte är så många som är vakna nu och tittar in i min blogg? det är knappt att jag själv är vaken^^ Har inte sovit så jätte bra i natt då jag haft ont i lungan som vanligt men jag hade också en mardröm och ni kan ju gissa vad den handlade om... självklart Tildas operation. Jag vakna alldeles kallsvettig vid sex tiden och trodde att hon inte fanns mer men det gjorde hon allt, min lilla kärlek låg alldeles bredvid mig och sov. Tänkte att det är lika bra att jag går upp, Kan ju mysa lite extra med Tilda^^ Jag ska i alla fall börja min morgon med en liten promenad med mina hundar.

När jag kommer tillbaka så ska jag göra frukost till mig själv, hmm.. funderar på om jag ska gör ost smörgåsar med en kopp varm choklad till :) mm de lutar åt det i alla fall.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0