Shit va jag har ont

Nu ska jag lägga mig i ett bad. Hoppas det varma badet kan mjuka upp min kropp lite. För övrigt så har jag väldigt ont i min vänstra sida/lunga vet inte riktigt vad det är men det gör skit ont när jag andas. Har haft det i ett par dagar nu men nu i kväll så gör det otroligt ont. Jag tror nog att jag åker in till sjukhuset tidigt i morgon bitti för att kolla upp vad det är. Kanske kan jag få något som gör att det onda släpper så jag kan andas normalt igen, för jäklar va jobbigt det är att inte kunna andas ordentligt. Och förhoppningsvis så hittar dom vad det är som är fel på mig.

Ne nu ska jag lägga mig i bedet sen ska jag krypa ner i sängen
och försöka sova.



Jag ska använda mina healing SPA produkter som gjorde susen för min kropp
sist, dom piggar verkligen upp kroppen.

God natt på er.


Kommentarer
Postat av: Lina

Oj! Du ska inte gå och sova om du har svårt att andas! Då måste du ju åka in nu!!!

Nu blir jag orolig! Du måste vara rädd om dig!

Hör av dig sen och berätta vad som var fel!



Kram

2010-01-13 @ 05:14:40
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Becca

Okej.. Ja, det måste nästan ha varit det :) Min hund Tyler spydde ju förut, och då hade jag lite misstankar om att det kunde vara en speciell godis som jag gav honom, och sen jag slutade ge honom dom så har han mått bra :) Så det kan ju vara i princip vad som helst egentligen.



Men vad skönt att hon mår bättre nu iallafall! :)

2010-01-13 @ 12:34:45
URL: http://mollies.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0