Tildas Operation

Vi åkte som sagt in vid 08:00 tiden i morse med min lilla skatt som skulle operera bort livmodern. Helt ovetande om vad som skulle hända så kände jag ändå att Tilda kände att något var på gång. Hon ylade och pep lite på vägen in till veterinären.

Här är Tilda precis innan vi åkte i morse. Hon hade
sin röda fina scarf på sig^^



Här nedan är vi nästan framme. Man kan riktigt se hur orolig
hon är. Hon ser faktiskt lite ledsen ut.
<3 Åhh mitt älskade lilla hjärta <3



Här är min lilla skatt hemma och ligger på sin madrass.
Hon var/är verkligen helt slut.



Och titta så söt hennes lilla tass är^^ dom hade virat tassen med
ett fint litet bandage med hjärtan på.
Det var här droppet satt.



Operationen gick som sagt jätte bra
och nu ska hon bara återhämta sig ifrån den också. Det kommer bli mycket vilande för hennes del här framöver och hon kommer bli mycket ompysslad här hemma med extra mycket kel och mys :)


Kommentarer
Postat av: Jojo

Nemen då... :-o

Så skönt att det gick bra :)

Blev så chockad först då jag så allt om operation, men jag tog igen lite läsning som jag missat, så skönt att höra att det gått bra.



Pussa på nos hihi

2010-01-23 @ 00:16:46
URL: http://druttizen.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0