Torsdag

Jag har inte sovit så mycket i natt då jag har haft väldigt ont, så just nu är jag väldigt trött. Sitter i köket med min mammi som kom över för en stund sedan och dricker te. Jag ska strax göra iordning mig lite för vi ska åka in till mitt jobb. Jag ska jobba i dag men jag kan egentligen inte men min mammi följer med och hjälper mig i dag för jag förlorar så mycket pengar annars. Och jag är oerhört tacksam för att hon vill hjälpa mig.

Nu ska jag och mammi ta en sväng med vovvarna.
Vi hörs när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Jennie

hejsan!

hoppas allt är bra med dej!

var gärna med i min frågestund på min blogg och få en länkning som tack :)

kram

2010-01-14 @ 13:23:38
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Becca

Haha, ja men vissa tecknade filmer och så är så himla bra och välgjorda :)



Haha, ja. Gissa om vi blev chockade? Rådjur brukar ju vara så himla skygga :P

2010-01-14 @ 13:42:11
URL: http://mollies.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0