Vad är det med vissa hundar & kattskit egentligen?

Nu sitter jag äntligen med min nya dator igen och det känns SÅÅÅ BRAAA^^ Tack underbara bror för att du hjälpte mig med datorn :) När min bror skulle åka så passade jag på att gå ut med hundarna och va tror ni händer, JO Tindra rullar sig i kattskit och jag tror även att hon åt lite också för det luktade så jävla illa i munnen på henne, hela hon stank verkligen skit. Jag fattar inte vad det är med vissa hundar och katt skit i bland asså?

I alla fall så blev det raka vägen in i badrummet med henne och ner i badkaret för att duschas av, efter duschen så blev det tandborstning i 20 minuter, hon är inte den lättaste att borsta tänderna på för hon är som en hal ål och stretar emot allt va hon kan. Tänk om hon va så duktig som Tilda är som bara öppnar munnen när man säger gapa, det ni.. det är inte dåligt!! ^^

Här är min lilla sötnos för en liten stund sedan.



Nu är Tindra ren och hon luktar gott.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0