1 Juli - Hämta nycklarna till lägenheten :)

Idag är det 1 juli och idag ska jag få nycklarna till min lägenhet, Åhh det ska bli så härligt och roligt :) Jag vet inte om jag kommer sova i lägenheten inatt, allt hänger på hur mycket möbler och kartonger jag får flyttat idag. Får ju inte nycklarna för en efter 17:00 idag någon gång och det är rätt sent, så kanske tar jag helgen på mig och flyttar lite och så kanske jag kan sova där någon gång i helgen... ja får se helt enkelt hur det blir.

Jag ska nu promenera hem till min mamma
, hon ska följa med mig idag. Innan vi hämtar nycklarna så ska jag åka till sjukhuset en stund och efter det så tänkte vi åka och hälsa på min underbara mormor :) Kommer bli en rolig dag idag.

När jag kommer hem så får ni se min nya nageldesign :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0