Äntligen hemma

Nu är jag hemma från jobbet. Jag är verkligen skit trött idag. La mig vid halv två tiden inatt^^ min kusin kom intrillandes till mig vid 03:20 inatt^^ Gick som sagt hem tidigare än min kusin igår. Det har i alla fall varit en bra dag på jobbet, mycket att göra men det gillar jag. Och det va nog bra att det va mycket att göra idag för hade det varit lugnt så hade jag nog somnat haha.

Jag tänkte lägga mig
en stund på soffan nu och vila lite men det blir inte så länge. Min älskling kommer hit om en stund. Vi ska åka och spela lite golf. Ska också hämta upp Tindra hemma hos min mamma, hon har passat henne seden igår kväll. TACK mamma :)


Kommentarer
Postat av: felicia

sv: tack det tycker jag med :)

2010-07-19 @ 17:30:01
URL: http://feliciapialarshans.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej sötnos!

Hoppas att allt är bra med dig?

Du har en så go mamma , krama om henne från mig !

Kram Malin

2010-07-19 @ 18:56:02
URL: http://humlanmalin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0