Hemma

Åh så skönt det är att vara hemma igen. Har hållt igång hela dagen. Först så jobbade jag några timmar sen åkte jag och min mamma till min lägenhet för att fixa iordning lite där, blev helt klart ok, jag skulle jätte gärna vilja köpa lite nya saker så som möbler, krukor, påslakan, filtar, kuddar, gardiner osv, men det jag har får duga sålänge. Mysigt blev det i alla fall :)

Tindra va också med i den nya lägenheten idag
, hon kände sig inte riktigt bekväm eller va man ska säga med lägenheten, hon kröp under soffan och ville helst inte komma fram^^ men efter en stund så blev det lite bättre. Men jag hoppas inte att det ska bli några problem när vi väl flyttat in hon och jag. Min första natt blir nog på fredag, min kusin ska sova tillsammans med mig första natten så det känns bra :)

Tänkte att jag skulle mobilbloggat
förut idag men så kom det något emellan och sedan glömde jag av det^^ Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på Simpsons.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0