Lördag

I går så va jag, min kusin och mina vänner ute och dansade. Vi hade väldigt roligt. Vid två tiden inatt så ramlade jag och min vän Camilla på dansgolvet och vi kom bara inte upp från golvet^^ Golvet va så jäkla halt och vi båda hade klackar på oss, så så fort vi försökte komma upp så ramlade vi igen haha. Men tillslut så fick vi hjälp upp. Kommer aldrig glömma denna kvällen^^

Vaknade lite i tio idag, gick upp och åt frukost och gick ut med Tindra. Sen gick jag och la mig igen^^ ja va så himla trött. Just nu sitter jag i min soffa och tittar på The Cougar på tv3. Programmet handlar om en 40 årig kvinna som dejtar yngre män. Det är 15 killar som flyttat in i hennes hus men bara 1 kan vinna hennes hjärta i slutändan. Rätt så roligt program faktiskt.

Detta åt jag i morse på min smörgås, någon som
vet vad jag har på dom?



Kommentarer
Postat av: Emelie - Crazynails

Sylt!! Det är skiiiiiit gott, äter det 24/7 ;)

2010-07-31 @ 20:48:13
URL: http://crazynails.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0