Precis hemkommen

Idag har jag och Tindra varit ute större delen av dagen, det är fantastiskt fint väder idag men nästan lite för varmt, ni vet sådär jobbigt varmt. Har varit på stan och träffat två vänner sen gick jag hem och precis när jag kom innanför dörren så ringde min mamma mig och sa att hon va i stan och hon undrade om jag ville ta en glass med henne och inte säger jag nej till glass :) Efter glassen så promenerade vi runt lite i stan sen satte vi oss i skuggan en stund för det blev för varmt i solen.

Nu är jag hemma och har precis placerat mig i min soffa och slagit på teven. Tänkte ringa min älskling strax och höra med honom om han vill komma hem till mig idag :) Jo förresten, inatt sov jag ensam här i min lägenhet för första gången och det kändes helt ok, min lägenhet är väldigt mysig så jag trivs otroligt bra här.

Här har ni en bild som jag tog precis
. Det är utsikten från min
franska balkong.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0