Mötet med Anette Claesson - Naglar I Norden

Idag så va ju jag och min kusin på ett möte i Göteborg. Vi träffade en underbar person vid namn Anette Claesson och hon är ansvarig utgivare av tidningen Naglar I Norden. Klicka här för att komma till hemsidan. Tidningen Naglar I Norden handlar om leverantörer, salonger, skolor, produkter och tekniker. Dom skriver även om mässor och tävlingar, resor och aktiviteter, om problem och lösningar. Personliga artiklar och intervjuer med de som har valt att jobba med naglar.

Vad detta mötet som jag var på idag
kommer leda till återstår att se.
Vill inte skriva för mycket här i bloggen än.

Jag fick med mig några tidningar
hem också och ni kan ju gissa om
jag tänker somna med dessa tidningar ikväll^^



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0