Fredag

Jag hade en väldigt mysig kväll igår tillsammans med min kusin :) Vi satt först ut i uterummet här och drack te och pratade gamla minnen sen gick vi in och tittade på Avatar, såg den häromdagen men min kusin ville gärna se den då hon inte sett den och hon tyckte att den va jätte bra. Klockan va över tre inatt när hon gick hem.

Har sovit i min älsklings hus själv inatt
. Lite läskigt va det allt måste jag säga då huset är så stort^^ Men jag har sovit gott inatt ändå. Idag kommer min älskling hem från Frankrike, han landar här i Sverige vid halv 2 tiden. En av killarna här i huset ska då åka och hämta honom. Åh va jag har saknat honom :) ska pussa och krama ihjäl honom när han kommer hit^^

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag äta lite lunch och efter det ska jag börja göra iordning mig. Vi ska hem till ett par vänner idag och fira midsommar, Tindra följer också med och firar midsommar med oss :) Jag tänkte att jag skulle tagit med min systemkamera dit vi ska idag men batteriet är snart slut och jag har ingen laddare, glömde den hemma hos mig och jag hinner inte åka och hämta den idag :(


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0