Onsdag

Idag är det onsadag och det betyder jobb för mig. Det regnar hos mig idag, Buuhuu :( Har precis kommit ur från duschen och ska nu göra iordning mig lite lätt. Jag måste bara säga att jag har sovit riktigt gott inatt och jag ville verkligen inte kliva upp och lämna den goa varma sängen i morse. Till och med Tindra ville inte lämna sängen i morse haha. Jag brukar aldrig få ropa på henne när vi ska gå ut, för när jag väl kliver upp ur sängen på morgonen så vet hon vad som gäller och det är ut med en gång, men som sagt inte i morse^^ Fick förresten ett glädjande samtal i morse också. Dom ringde från sjukhuset och ville att jag skulle komma in och testa på natten hos dom, så i morgon ska jag jobba natten :) Detta är ingen fast tjänst som jag sökt utan bara som extra personal för natten. Berättar mer om det lite senare.

Nä nu måste jag
kleta på lite mascara och solpuder och sedan hoppa i mina kläder.
Om jag kommer ihåg så mobilbloggar jag lite senare.


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

God morgon sötnos hihi :) sovit gott ?

2010-06-09 @ 11:16:38
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tack :D jo det var underbart:D

2010-06-09 @ 17:32:43
URL: http://vadfanskajagheta.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0